Äntligen klar!!

Precis nu blev jag klar :)

Maten är förberedd, tvättstugan avklarad, överlämning av julklappar till Fredriks barn avklarat, lämnat gröt på jobbet, lämnt tårta till mamma, alla julklappar inslagna och de ligger nu även under granen.

Hoppas inte jag glömt ngt...men det vore inte så konstigt om jag skulle missat ngt för huvudet värker som bara den så jag orkar inte tänka mer nu.

Har tagit lite kort men orkar inte lägga in de i datan nu så det får bli en annan dag. Nu ska jag ta en sväng och besöka mina bloggvänner sen blir det sängen eftersom jag ska upp tidigt i morgon o jobba.

Klockan har nu slagit tolv så nu säger jag God Jul till er alla!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra