Arbetsdagen över....

Har vart en ganska lugn dag på jobbet men jag så trött på eftermiddagen, tänkte lagt mig o vilat så fort jag kom hem men har nu suttit och tragglat engelska glosor med Robin eftersom han har prov i morgon. Som det ser ut nu så kan han alla utan 4 stycken så han har vart jätteduktig och kämpat på bra, de sista 4 kommer han lära sig i kväll.

Han har fått mycket beröm av mig!

Så håll nu tummarna för att han klarar provet i morgon!



Märker på han att självförtroendet för att klara provet är inte det bästa eftersom det inte har gått så bra innan, han är så inställd på att han inte klarar det så han låser sig ibland fast han egentligen kan det. När jag sa sista gången att klarar du dessa nu så får du sätta dig vid datan sen så klarade han dom jättebra..så med lite vilja så kan han.

Så nu har jag lovat ngt som man kanske inte ska göra, men jag har iaf sagt att fixar han Godkänt på provet så kommer han få 100 kronor av mig :)

Tycker ni det är rätt eller fel av mig att "muta" med det??


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag hoppas ju det så jag har något att göra i vår.

Jag mailade men ringde även en tjej som heter Cecilia .. Mail: [email protected]

Tele: 0320217405



Vad är det för kurs du funderar på?

2009-12-09 @ 20:08:59
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag tycker det är bra, då känner han att det är mer att kämpa för.

2009-12-09 @ 20:20:13



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra