Dagen som gått...

Arbetsdagen avklarad, lilleman hämtad från dagis. Stora sonen har kommit hem från "lanet" men har begett sig till en kompis. Maten är lagad och snart uppäten :)

Sen blir det att ta hand om disken, plocka in tvätt som hängt på tork alldeles för länge, ta hand om julgodiset o göra klart det sista som inte hanns med i går, kila bort till tvättstugan o se om man kan boka en tid....

Som ni förstår har jag endel att ta hand om men jag kikar in lite senare och då ska ni få se lite kort från i går och så ska jag lägga upp ett recept till Lilla My :)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra