E.M.D

Jag hoppas att alla har hört Välkommen hem som är med på E.M.D:s nya julskiva, om inte så tycker jag att ni ska lyssna på den nu.



Jag tänker köpa denna skiva och jag vill uppmana fler till att göra detta.

Tidigare Idol-deltagarna Erik Segerstedt, Mattias Andréasson och Danny Saucedo står mitt i en sprakande popkarriär. Sedan första singeln släpptes för två år sedan har de sålt över 130 000 singlar och fått en Grammis för årets låt 2008. Nu stannar de upp för ett ögonblick och släpper ”Välkommen Hem” – en klassisk julskiva och E.M.Ds första utgivning på svenska. Skivan hittar du i din närmsta ICA-butik

Hjälp oss stödja Childhood. 10 kr/st går till Childhood.

Med ICA kort kostar skivan endast 79 kronor och utan ICA kort kostar den 149 kronor ( läs mer
här )

Läste också om en dokumentär om hemlöshet av gruppen EMD som kommer att visas på TV8 i morgon och sen i repris på TV3 den 21 dec
( Läs mer här )

I väg med er och köp skivan nu, kan också vara en perfekt gåva att ge bort i julklapp samtidigt som en liten peng går till välgörande ändamål!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra