En av mina julklappar

Tänkte nu visa er ett av halsbanden som jag fick i julklapp, detta halsband har jag spanat in länge på Maris hemsida. Mari gör egna smycken och hon är även en jätteduktig fotograf. Tycker absolut ni ska kika in på hennes sida.

Halsbandet som jag fick är ett långt halsband gjort av små pärlor som man kan vira runt halsen som man själv vill, i ändarna av halsbandet är det små hakar där man fäster hängerna. Man kan välja hängen efter egen smak. Jag fick halsbandet och hängen i färgen grönt och turkos. Men ska beställa fler hängen som jag kan byta med tänkte jag.

Bild är lånad från Maris sida med hennes tillstånd naturligtvis :)



Lovar att ni ska få se en bild ngn dag då jag har det på mig med...det är verkligen jättefint :) Och hon har fler fina smycken....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra