Fikastund

Nu blir det (frukost) fika med Karin strax, efter det ska jag försöka göra mina ärenden som jag har idag så att jag sen inte behöver tänka på att ge mig ut mer idag. Senare ska det kokas skinka här hemma, och så ska jag hinna med en fika med Nine senare med.

Måste komma i håg att köpa skålarna till glöggsetet idag med!!!

Ska handla till jobbet med så vi kan göra risalamalta på julafton till de gamla. Hoppas det uppskattas...vet ju att de inte är så noga med risgrynsgröt, och vem hade vart det om man skulle bli serverad det varje söndagkväll är efter år.... (fast på söndag har jag avbeställt risgrynsgröten, istället ska jag göra en jultallrik av alla godheter som finns kvar i kylen...hehe...kommer bli mycket bättre än gröt :)

Dags att kila....


Kommentarer
Postat av: Kadri

vad roligt o börja dagen med fika



sv. vad roligt att du vill vara med i min lilla tävling

2009-12-22 @ 11:06:11
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra