God Morgon

I dag har vi haft lite sovmorgon men strax ska jag bege mig till dagis för att lämna Liam så han får vara med på julfesten. Robin är i skolan och ikväll ska de samlas hela kvällen och kolla på skräckfilm :) Han skulle även köpa julklapp till mig efter skolan idag...hihi...spännande :)

För min del har jag inte så mycket planer för dagen, försöka boka en tvättid ska jag göra iaf och så tror jag att jag ska passa på att hämta in julpyntet från förrådet.

Har ni ngt särskilt julpynt som är extra betydelsefullt för er? Ngt som kanske har vissa minnen..... Berätta gärna och lägg gärna ut en bild på eran blogg så kan jag kika där sen.

Jag har en sak..... ska visa er när jag fått in mina saker och ställt upp det :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra