God morgon

1 dag kvar till julafton....låt stressen börja!!

Dags att bege sig ut i mataffären och sen de sista ärendena i kinna, Fredrik ska fixa det sista inför gummekakan. Vet ni vad det är?

Ala känner nog inte till firandet av gumekakan så jag ska berätta för er senare men nu hinner jag inte, kort från detta utlovas med :)

En tur till Borås blir det sen med och sen ska Fredriks barn hämtas. När jag sen blir själv har jag en sista julklapp till Fredrik som ska fixas :) Resten av dagen ska jag förbereda julmat eftersom jag jobbar på dagen i morgon.

Låter denna undrbara julbukett som jag fick av mitt hjärta i går avsluta morgonens inlägg.

 


Kommentarer
Postat av: lilla my

Springer förbi i all hast och önskar dig en Godjul.Kramiz

2009-12-23 @ 11:24:23
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra