God morgon

Blev väckt av telefonen idag, det va jobbet som undra om jag kommer i morgon?

Som det kändes i går så ska jag nog klara av att jobba men lite svårt att känna efter när man är alldeles nyvaken så jag lovade att höra av mig om ngn timme. Har verkligen inte råd att vara hemma...har redan förlorat alldeles för mycket pengar :(

Kom även på att mitt särskilda högriskskydd går ut nu i årskiftet och jag har inte funderat på om jag ska nsök om att få förlängning...det har ju inneburit att jag inte haft några karensdagar när jag blivit sjuk. Jag uppfyller kanske kraven för att få en förlängning om man ser tillbaka å året som vart men samtidigt så har jag ju blivit bättre och har inte lika många sjukdagar pga depression som jag hade innan... vet inte hur ag ska göra, om jag gör ny ansökan så måste jag iaf beställa en tid hos min läkare som måste skriva ett nytt intyg och nu har jag inte träffat han på länge så det är ju inte lätt för att att avgöra hur mitt mående är...

Får fundera på detta under dagen....

Barnen sover än men alldeles strax ska jag väcka dom, Robin har haft en kompis här i natt och det blev väääldigt sent för dom i går, mycket tjattrande ;)

Dags att fylla på kaffet nu... ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra