God Morgon

En huvudvärk håller mig sällskap så här på förmiddagen, mindre kul kan jag meddela. Lite kaffe kanske hjälper...

Under tiden så bjuder jag på lite kort

Hade ju kameratömning häromdagen som jag berättade, hade några kort från personalfesten men av respekt för kollegor så lägger jag inte upp några kort därifrån. Istället går vi vidare till advent...

Frukost hemma hos mig och första ljuset tändes, sen blev det en sväng till Kinna och där stod det tomtar på scen och rockade loss. Lite senare kom Fredriks barn och då blev det adventsfika hemma hos han.

   

Glögg måste man ju ha...
Fixade lite bordsdekorationer med ljus till Fredrik med.

   

Här får ni se Fredriks kök (ser ni att mitt skåp har tagit plats hemma hos han nu istället tillsvidare)
Sen har vi min lilla lösning på mina gardinomtag till vardagsrummet hemma hos mig. Hade glömt köpa nya röda omtag så det blev att trixa lite istället...

   

Sen har vi min bordsdekoration med ljus som jag är väldigt nöjd med, till slut ser ni även mitt köksbord med adventsljustaken och min hyacint.

 

Det får räcka för denna gången....

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: lilla my

Alltid lika roligt att få se på kort tycker jag.Ps jättefint pynt du har fixat till.Kram och ha en bra dag.

2009-12-01 @ 13:06:42
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra