Hårförlängning

Har nu gått ett år sedan jag började bleka ner mitt hår igen efter att en period haft mörkt hår. När jag hade det mörka provade jag för första gången att sätta i hårförlängning som jag trivdes väldigt bra med. Så här såg jag ut då....



Har tänkt ett tag på att jag vill skaffa mig en ny hårförlängning till mitt blonda hår men tycker det har vart svårt att hitta rätt ljusa nyans, men för ett par veckor sen så klickade jag hem nytt hår från Tradera som jag tror ska funka. Men i stället för att limma denna gången så tänkte jag sätta i håret med clipps så kan sätta i och ur det när jag vill utan att det sliter på mitt egna hår som faktiskt behöver få vila nu efter alla blekningar.

I dag klickade jag hem spännen till håret så inom kort hoppas jag kunna testa håret, ska be Nine hjälpa mig att få ordning på det första gången. Det ska både klippas till i lagom långa trens, sy i clipsen och sen behöver håret klippas lite med.

 


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra