Hemma och välbehållen

Som vanligt krånglar det när man är på sjukhuset, efter att ha vart på röntgen hade vi en timme innan vi skulle träffa läkaren på ortopeden så då passade vi på att ta en fika. När det väl var våran tur för läkaren så kommer de på att de vill ha mer röntgenbilder, denna gången från andra foten för att kunna göra en jämförelse :(

Så det blev röntgen igen och sen en lång väntan innan vi fick träffa läkaren, och det tog endast 5 minuter. Kvart över elva var vi klara för att åka från Borås...

Nu i efterhand så är jag glad över att allt drog ut på tiden, för när vi kommer strax utanför Borås så har det vart en trafikolycka så vi blir ståendes där ett bra tag, och sen fick jag reda på att lite längre fram hade det vart ännu en olycka med 2 personbilar och en hade omkommit.

Så idag va turen på min sida, hade inte vart kul att komma lite tidigare än vad jag gjorde. Larmet hade kommit 11:15 om olyckan...precis när jag åkte från sjukhuset.

Ni kan läsa mer här


Bild lånad från bt.se


Kommentarer
Postat av: Mari

Go fortsättning Petra!



Vad roligt att du gillar halsbandet! Och jag gör hängen i alla möjliga önskningar som du har!:) Jag gissar att du gillar lite rosa va?;) Hej, be Fredrik ta ett foto så vi får se dig i halsbandet! Kanske ska börja med o ha levande modeller te fotona inne hos mig istället?



Jag blir bara glad om du länkar både foton o min sida! Funderar på själv om jag ska ha länkar eller inte...isåfall kanske jag kan lägga te dig där?



Kram från Götet!



/Mari

2009-12-28 @ 14:05:42
URL: http://marinilsson.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra