IG

Fick precis ett sms av stora sonen, han hade fått tillbaka sitt Biologiprov som han hade förra veckan och som han pluggade bra till och kunde bra....

Han hade fått IG



Det blir bara svårare ocj svårare att motivera han till att plugga för han säger själv att det spelar ingen roll för jag får ändå IG. Jag trodde verkligen att han skulle få G denna gången för han kunde det så bra. Har bett att få titta på provet sen så jag kan se vad det va som gjorde att det gick så dåligt....

Hoppas verligen att vi ska kunna hitta ngt sätt att hjälpa han så det blir lite lättare för han i skolan.


Kommentarer
Postat av: Locklig

Så tråkigt när det blir nederlag på nederlag för de unga, så lätt att bara ge upp. Hoppas att ni hittar något sätt som underlättar för honom.

kram

2009-12-08 @ 17:28:51
URL: http://locklig.webblogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra