Julpyntat

Idag plockade ju jag och Liam fram julpyntet och jag skrev ju tidigare idag att jag skulle visa min favoritsak bland julpyntet.

Det är den här



Denna kyrka har många år bakom sig och ända sen jag var liten så har jag velat ha en eftersom "Elsa" (mormors syster) hade en och det var där vi firade jul när jag var liten. För några år sedan när hon flyttde till ett äldreboende fick jag chansen att bli ägare till just den kyrka som funnits med under jularna när jag var liten.

Den är trasig på sina ställen men för mig är den ovärderlig!

Sen fick jag fram en gammal tomte med som också har ett värde i sig, den är från Robins gamlafarmor som han aldrig träffat. Han har inte ens träffat sin farfar eftersom han gick bort i ung ålder. Denna tomte blev kvar bland allt annat julpynt när jag o Robins pappa separerade men vi har fått behålla den för den har ju ändå ett värde för Robin.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra