Kaffe

Eftersom jag är en kaffeälskare så skulle (kommer bli) ju en sådan här maskin vara perfekt i mitt hem (eller Fredriks hem)



jag är ju inte så noga med Espresso men Caffè latte med smak är ngt jag är väldigt svag för. Och det finns massa goda smaker att köpa som man kan smaksätta med. En latte görs med 1/4 espresso och 3/4 varm mjölk. Och genom att kunna göra såna hemma kan jag få laktosfria vilket man inte kan köpa ute på ett vanligt café. Perfekt!!

Kaffeglas måste man ju ha då kom jag på nu...hmm...

Inköpslista: Kaffeglas, lagom stor bringare att skumma mjölken i (rostfri)  och så smaktillsats...gärna hazzelnöt :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra