Kameratömning

Så var det dags för en kameratömning igen, hade dock knappast några kort där men lite har jag allt och visa er.

Börjar med ett kort av Liam när han fick lov att prov"köra" motorcykeln som han alltid säger att han vill ha som brukar stå i ett skyltfönster till en butk i kinna.



Sen så har jag ju inte visat er "min" kristallkrona som nu pryder mitt hem, fast egentligen är det Liams eftersom den är efter hans gamlafarmor. men exet visste att jag gillade den så därför fick jag ha den här hemma.... snällt va?!



Sen har vi det sötaste "paret" ....Liam tillsammans med lilla Gabriella hand i hand i kinna :)



Måste pausa nu men återkommer snart och då ska jag visa er en av mina favoritsaker för tillfället.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra