Kan inte sova

Kan inte sova...mår illa och är tung i huvudet. Har inte råd att bli sjuk och har ingen lust med det heller :( Ska fylla på med lite vätska tänkte jag och under tiden så passar jag på att göra ett litet inlägg, ska alldeles strax krypa ner i sängen igen.

Har haft lite funderingar på att ha någon tävling i bloggen, jag själv tycker det är kul med tävlingar. Kanske tycker mina läsare det med...om ni gillar tävlingar?? Tror dock att jag får vänta ett tag tills jag fått upp läsarantalet på bloggen.

Nu blir det sängen igen och jag hoppas jag kan somna nu.


Kommentarer
Postat av: lilla my

Kan inte lämna kommentar på senaste inlägget.Kram

2009-12-01 @ 13:08:14
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra