Lördag morgon

God morgon alla söta!

Vill börja med att berätta en av de bra sakerna i går som gjorde mig glad :)

Jag var med i en tävling hos Heyli där man tävlade om ett armband som hon designar själv, och i går fick jag reda på att jag vann!



Gissa om jag blev glad?!

För det första så älskar jag ju smycken och för det andra så fick man välja egen text till plattan och berlockerna som hänger på fick man välja själv också bland de som hon har.

Vad jag valt för text och för berlocker talar jag inte om nu utan det får ni se när jag fått det, men det kommer iaf bli ett värdefullt armband för mig!


Mer bra saker från i går får ni vänta med tills jag har fixat min kamera.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra