Måndag

Måndag och ledig dag, känns riktigt skönt men alltid när jag är ledig på måndagar så blir veckan fel med dagarna för mig sen. Tisdag brukar då bli måndag...men nu är jag ledig på tisdag med så frågan är om onsdag kommer kännas som måndag istället då?!

Tänkte jag skulle va duktig och få tvättat lite men fick ingen tvättid innan på torsdag :( Stora sonen lär inte bli glad eftersom han vill ha sina jeans tvättade...fast jag kanske kan kila bort i kväll och få tvättat dom ändå om jag har tur. Eller så blir det att köra en maskin hos Fredrik.

Så denna dagen är väldigt lugn för mig och lilleman, behöver nog ändå kila ut en sväng sen för jag glömde köpa kaffe i går så nu har jag inget kvar :( Hade funderingar med på att ta tåget in till Borås med Liam o kika lite så hade vi kunnat åka med Fredrik hem sen men jag insåg att det skulle passa mig mycket bättre med ett besök till GK:s :)

Tog även bort min reklam från Bubbleroom eftersom det var deras länk som gjorde att massa ord blev länkar på min blogg :( Sånt gillar jag inte, jag vill sjäv välja vilka ord jag vill länka och vart jag vill länka dom!

Nu ska jag avnjuta min sista kopp kaffe....


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho

SV: Hihi jo det är sant!



Jag gör nog ingenting.. vadå? :)

2009-12-07 @ 15:23:50
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Du har rätt angående kommentarerna. Egentligen borde man ta bort reklamen, och välja själv vilka ord man länkar. Hur går det med bloggandet? Själv "råkar" jag alltid provocera upp någon så jag har en del läsare (men kunde varit fler). Men din blogg är harmonisk och trevlig!

2009-12-07 @ 22:54:35
URL: http://fuckjantelagen.bubbleroom.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra