Mina måsten innan jul...

  • Julpyntet ska fram (litegrann bara)
  • Julgran ska in och kläs (tillsammans med Johanna och Gabriella)
  • Julmat ska inhandlas
  • Julklappar ska köpas klart

Måste till Borås för inköp av julklappar, sen skulle jag verkligen behöva komma iväg till Gk:s också.

Har ganska bra koll på vad som är kvar att köpa i julklappsväg men svårast är faktiskt Fredriks dotter Wilma som jag inte köpt ngt till än. Hon fyllde år precis med så hon har ju redan fått massa som hon ville ha..... får fortsätta fundera...

Hur går det för er andra med allt som skall göras inför julen? Har ni mycket kvar som ska göras så ni kommer va sådär superstressade de sista dagarna?



(Blev tyvärr inget bättre kort än detta knasiga på Liam från Lussefirandet på dagis)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra