Mitt i natten ...igen...

Så sitter jag här vid datorn igen mitt i natten trots att jag borde sova. hade ju bestämt mig för att försöka få lite bättre ordning på min sömn...blir så trött på mig själv :(

Men jag har faktiskt ursäkter för detta "beteende" idag, i kväll blev det sent med nattningen av lilleman eftersom han helt plötsligt kom på att vi skulle ju ha röjt i hans rum i dag bland alla leksaker så detta satte han igång med alldeles själv så det va ju bara till att hjälpa till. Fredrik va ju här med så han fick också hjälpa till. Nu har det iaf slängts massa och endel saker ska vi lämna in på Tur och Retur.

Nu kan tomten komma med nya saker och fylla rummet med...hehe

Sen var det ju det här med min tvätthög, som blev ett ännu större bekymmer då stora sonen skulle duscha och helt plötsligt informerar mig om att han inte har några kalsonger som passar!! Men det låg massa i garderoben men tydligen var de för små...smart av han och informera om det så här på kvällskvisten. Så i morgon blir det shopping.....vet bara inte om det kommer passa med stl 170 eller om jag kan köpa S i herr...???

Kilade bort till tvättstugan så ca 22:30 fick jag slängt in 2 maskiner tvätt, sen skulle ju det hämtas och hängas upp här hemma...och så kom jag på att jag är ju hungrig med...på med kastrullen på spisen och koka korv.

Så nu är det dags att äta och samtidigt tar jag min sista bloggrunda innan det blir sängen (hoppas jag)


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho

Sv: Jodå, klart att jag ska ha honom! Han får en alltid på bättre humör.. :)

2009-12-08 @ 07:53:49
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: julle

haha.. känner igen det.. min sambos son gör likadant.. Meh, jag har växt ur dessa kalsongerna, sockarna, byxorna etc. etc.. haha... kram

2009-12-08 @ 10:22:38
URL: http://www.metrobloggen.se/juliaa



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra