Nya bloggar

Lite sugen på att hitta lite nya intressanta bloggar att läsa, har ni kanske ngn att tipsa om?

Har iaf registrerat mig på Bubbleroom nu så kanske man kan hitta någon ny blogg därigenom, eller kanske via bloggtoppen som jag också registrerat denna bloggen på.

Som ni ser har jag ju lite reklam på denna bloggen och det är reklam som jag själv har valt att ha, förrutom den reklam som ligger under senaste inlägg hela tiden. Kan ju bli av med den om jag vill genom att betala en slant, har faktiskt funderat på det men eftersom planerna kring bloggen ändras hela tiden från min sida så ska jag avvakta lite.

Vill ni att jag ska läsa just er blogg så lämna en kommentar :)


Kommentarer
Postat av: lilla my

Men jisse vad du är flitigt på att uppdatera,jag hinner inte med.Kram

2009-12-02 @ 12:01:04
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra