Nyårsafton

Egentligen har jag inte tid att sitta här men jag va bara tvungen att ta en stund....

Har kikat in hos några av mina bloggvänner och önskat dom Ett Gott Nytt år, men tyvärr så har jag inte hunnit besöker Er alla. Därför vill jag passa på att önska alla som besöker min blogg Ett riktigt Gott Nytt år nu. Hoppas ni alla får en riktigt trevlig kväll med era nära och kära.

Vill också lägga in en text som jag skrev exakt för ett år sedan....

Var över hos mamma förut och pratade då med Daniel, frågade vad han skulle hitta på ikväll osv. 17 år är han nu så naturligtvis skulle han väl vara med kompisar och ev. gå på ngn fest, men jag blev inte orolig alls tyckte bara det var kul att han skulle hitta på ngt.

Det är sån skillnad på han och Jimmy trots att dom var bröder.

Detta påminde mig om alla de ggr jag ringt Jimmy och frågat vad han skulle hitta på när det var olika storhelger (även nnars med för den delen) Blev alltid så orolig och bad han alltid att ta det lugnt, och så många ggr mamma ringt mig dagen efter Jimy vart ute och frågat om jag hört ngt från han om han inte hört av sig eller kommit hem. Då var det bara att börja kolla runt med kompisar till han, vi blev inte lugna innan vi visste var han var.

Jag undrar vad han skulle gjort idag om han varit i livet...troligtvis skulle han vart med sina kompisar och festat och haft kul som han brukade. I år blir det för vännerna att fira utan Jimmy och för oss i familjen blir det en storhelg utan ngn oro bara saknad.

Ikväll när det skjuts raketer så ska jag tänka på Jimmy, ikväll skjuter vi dom upp till han för att lysa upp hans nyår och hoppas att han har det bra däruppe med sin pappa och även några vänner som inte längre finns bland oss.

Dagens fyrverkerier är till dig Jimmy - Älskar dig och saknar dig så enormt mycket



Så även i år går mina tankar till Jimmy och alla andra "änglar" där uppe när raketerna skjut och lyser upp himlen!

Var rädda om er alla!



Dags att kila ut i köket och hjälpa Fredrik :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra