Rekomenderas!

Häromdagen fick jag hem en ny rakhyvel som jag beställt på nätet som jag va nyfiken på att testa



Intuition - världens första allt-i-ett raksystem för kvinnor blev genast en bästsäljare och används av miljoner kvinnor runt om i världen. Nu är hyvel och refill ytterligare förbättrade för att ge dig en ännu närmare och behagligare rakning.

Glöm skum och gel
Intuition Plus löddrar och rakar på samma gång med ett perfekt resultat.
Nu behöver du inte lägga mycket tid på rakning – ta en dusch och se hur enkelt det kan vara.

Hudvård och rakning på samma gång
De 3 precisionsslipade bladen sitter mitt på raktvålen som skummar ögonblickligen vid kontakt med vatten. Den innehåller vårdande E-vitamin och Aloe Vera som gör huden mjuk och smidig.

Rörlig bladrefill
Den nya refillen följer hudens alla konturer så du enkelt kommer åt överallt.


Anpassad för känslig hud - kliniskt och dermatologiskt testad.

Intuition Plus kan du endast få från EFI och vi kan erbjuda dig att abonnera på refills med rakblad, tvål och lotion så du aldrig riskerar att bli utan.

Har nu testat den och jag måste verkligen säga att jag är supernöjd!!!

Det var bara att raka, inte kladda med ngt lödder innan...hur smidigt som helst.

Är ni sugna på att prova den så klicka här så kan ni beställa ett provpaket och ni betalar endast 39 kronor för frakt och porto.

Jag kommer definitivt fortsätta prenumera på refill till denna hyvel


Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack för tipset!

Nu har även jag skickat efter en =)

2009-12-22 @ 21:24:33
URL: http://locklig.webblogg.se/
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Det var längesen jag beställde en sådan och jag älskade den också... har nu försökt att börja prenumerera men vet inte om det fungerar med tanke på att jag vart medlem en gång tidigare och sagt upp den ... men oj vilken bra hyvel :)

2009-12-22 @ 22:37:01
URL: http://rodeback.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra