Så var julen över

Juldagen idag och för min del är julen över, men för månfga andra innebär det kanske att besöka släkt och vänner för att fortsätta fira julfirandet. Skulle tro att det är ganska mysigt men det kan nog vara väldigt stressande för många också. Fredrik är i väg på julfirande hos sin mamma idag men sina barn och sina syskon, vi var också medbjudna men vi tackade nej till detta i år.

Det hade nog vart jättemysigt men jag var lite orolig för att det skulle bli jobbigt för mig, en samlad familj....föräldrar, syskon och syskonbarn.... så som jag önskar att mina jular kunde va. Saknar att vi inte har det så...

Nog om gnäll...Julfton blev mysig och jag hade glada barn, Robin som är 13 år är ju lite svårt att hitta julklappar till men han var verkligen supernöjd, dock så blev han lite ledsen när han provade jeansen som han blev så glad för och insåg att de var lite små...förstår besvikelsen men självklart löser vi det. Nya jeans i en stl större är nu beställt :)

Vad alla fick i julklapp återkommer jag med lite senare...och t.o.m jag hade nog varit väldigt snäll i år :)

Innan julfirandet kunde börja här hemma i går så jobbade jag ju och det va riktigt mysigt, alla våra boende var jätteglada och nöjda och massa godsaker bjöds det på. Även snaps till maten och likör till kaffet :)
En av damerna hade köpt en chokladkartong var till oss som jobbade i går...hur gulligt som helst av henne och vi blev glatt överraskade.

Nu blev det ett långt inlägg.....

Återkommer senare idag med mer uppdateringar och kanske lite kort.

Önskar Er alla en god fortsättning på julen


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra