Saknaden blir för stor ibland....

Va inne på Jimmys minnessida och tände ett ljus i kväll, då brast det för mig......

Det blev så verkligt att han inte finns, att jag för andra året ska fira jul utan min lillebror. Tänker på han varje dag men det va längesen det brast som det gjorde i kväll.

Istället för att ta vara på den familj jag har kvar (mamma och lillebror Daniel) så väljer jag att vända ryggen mot dom....särskilt i jul. Kan inte förklara varför och jag vet att jag inte borde men jag klarar bara inte av det...

Brukar kunna skriva av mig när jag mår som jag gör just nu men inte ens det funkar känner jag så istället flyr jag till sängs och hoppas det känns lättare i morgon igen och att jag orkar ta mig upp.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis :-) Du är en av vinnarna av ett hårkitt från Goldwell! Skicka din adress till [email protected] så får du ditt pris. Ju fortare du skickar adressen desto större är chansen att du får det innan jul!

2009-12-15 @ 01:55:01
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra