Schemat idag

God Morgon alla söta bloggläsare



Tisdag och ledig dag, men idag har jag lite på schemat.....

11:15 ska jag på möte på Robins skola med Robin och hans lärare ( återkommer till detta senare )

Under tiden jag är där så ska Nathalie passa Liam vilket han ser fram emot, det va längesen som han busade med henne..hehe. Ett stort Tack Natha för att du hjälper mig idag.

14:00 ska jag vara på salongen hos min syster och bleka min bedrövliga utväxt, borde gjort det för längesen men nu ska det iaf bli av.

Sen har jag frågat min vän och granne Petra om vi ska ta en kaffe idag så ev. blir det en vänstund också under dagen.

Förrutom detta ska jag väl försöka få lite ordning här hemma för sen jobbar jag ju resten av veckan.

Hur ser eran dag ut?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra