Sista dagen...

Sista dagen på detta år, och sista arbetdagen.....

I dag är det jobb som gäller och det är sista arbetdagen på detta året, sen är det ledigt några dagar innan man startar upp på jobbet igen på ett nytt år. Hoppas jag har ett bra år framför mig med många möjligheter. Men man kan inte bara sitta o vänta på att möjligheterna ska komma till en utan man får själv hålla koll och ta vara på alla möjligheter som dyker upp.

Sista dagen på året är också iskall kan jag meddela, rekomenderar ingen till att gå ut barbent idag som jag gjorde nu på morgonen för att röka...sitter fortfarande och försöker tina upp istapparna till ben som jag har och häller i mig massa kaffe.


Ser på klockan att det är dags att göra sig redo för jobbet så jag önskar er alla en riktigt bra dag, och ta det lugnt med alkohol och smällare idag :)


Kommentarer
Postat av: lilla my

GOTT NYTT ÅR MIN VÄN: KRAMIZ

2009-12-31 @ 11:17:38
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Mira

Gott Slut, kära väninna!



Och hoppas att 2010 blir över förväntan.



Kramkram

2009-12-31 @ 16:28:26
URL: http://tokmorsan.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra