Stickat

Först ett fynd jag gjorde i lördags när vi var inne på JC o kikade i lördags, jag som älskar koftor hittade en till fyndpriset av 149 kronor!!

Som hittat för min plånbok...och för en gång skull blev det ingen svart (fanns inte) Köpte mig en mörklila kofta



Sen var det min favoritsak för tillfället....

Ett par raggsockar!!

Haha...trodde aldrig att jag skulle säga det eftersom jag aldrig varit förtjust i det innan. Men för ett tag sedan fick alla i min personalgrupp varsitt par raggsockar från en anhörig till en av våra vårdtagare och jag fullkomligt ÄLSKAR DOM!!

Dom är inte sådär sticksiga som endel kan va utan väldigt mjuka och sköna, en riktigt stickad häl på dom och dom sitter perfekt på foten. Ibland kan ju raggsockar töja sig tycker jag o bli lite stora men inte dessa. Hon är ju superduktig på att sticka.

Så nu önskar jag att jag hade haft en mamma eller en gammal mormor som kunde sticka fler till mig, skulle vilja ha i ngn mer rolig färg och gärna med lite högre skaft på.

Så här ser alltså mina favoritstrumpor ut just nu.

 

Har ni också några favoritstrumpor?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra