Tänkvärt






Jag vet hur det är att falla till botten, jag vet hur svårt det kan va att ta sig upp igen men jag vet också att det går. Jag har också lärt mig att känna av när man är på väg att falla.... jag stannar upp och andas...tar mig tid för att vända innan jag faller hela vägen....

Känns tungt inom mig, kan inte riktigt förklara...saknaden efter Jimmy gör sig ofta påmind...vill fortfarande inte förstå att han inte längre finns bland oss.

Mina tankar till Er alla som förlorat någon!



Kommentarer
Postat av: Locklig

En fin dikt vännen. Sänder massor med varma kramar till dej nu när du har det tungt.

Kraaaam

2009-12-02 @ 07:53:35
URL: http://locklig.webblogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra