Tredje advent

God Morgon

Sitter i sängen hemma hos Fredrik med laptopen i knät och kaffet är serverat, jämte mig sitter Liam och Fredrik. Så som ni förstår så har alltså Liam sovit borta sin första natt nu!! Och det har gått jättebra, han sa en gång precis innan vi skulle sova att han inte ville sova över men sen somna han rätt fort ändå. Idag är han glad och stolt över sig själv!

När Robin va i Liams ålder så hade han sovit borta massa ggr men att Liam inte har det beror på att jag och hans pappa har hjälpts åt om det har vart ngt och sen har vi ingen heller som har kunnat ställa upp och ha Liam över natt, Johanna har passat Liam många ggr men förr va det aldrig aktuellt att han skulle sova där men jag vet  att han jättegärna skulle få det, så kanske en dag....

Alla har inte hjälp att få från mormor, morfar, farmor, farfar osv.

När jag ändå skriver om det så vill jag passa på att tacka Johanna och även Nathalie som är dom två som hjälpt mig mest med Liam när jag behövt barnvakt. Vet inte vad jag hade gjort utan dom.... TACK!

Nu ska jag avsluta här och ha en liten mysstund här med mina älsklingar innan det är dags för en tredje advent frukost!


Kommentarer
Postat av: ina

Tack för adressen igen :) Kom på att den var ju ennkel att komma ihåg egentligen, då jag läste den :)

Jag raderade kommentaren igen, för du ville väl inte att "alla" (eller rättare sagt vissa) skulle läsa din blogg?



Jag flyttar till Gbg om 5,5 arbetsdag (den 21:e:)). Det känns VÄLDIGT konstigt!!!!



Har ni haft en bra helg?



Kram!

2009-12-13 @ 11:11:49
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Elinor

Vad bra att de gick bra! Vad tur att ni har kunnat hjälpas åt iaf, när inte andra kan hjälpa till. Jag har många gånger varit illa tvungen att lämna david över natt, fast han har alltid tyckt det varit kul, så det har inte vart nån fara. Liam får gärna sova över här nångång om han vågar. David tycker sånt e jättekul =) kram

2009-12-13 @ 12:18:52



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra