Ut i kylan

Så var det alltså dags att ge sig ut i kylan, jag o Liam åker o hämtar upp Fredrik o barnen sen blir det en sväng till kinna. Fredrik har lite ärenden och jag måste ha tag på lite batterier. Sen blir det nog hem till mig för Fredrik ska få hjälpa mig att bära in granen från förrådet (plastgran) och sätta den i julgransfoten. Bäst att få lite hjälp så kanske den står lite rakt iaf :)

I eftermiddag ska vi sen till en kompis till Fredrik och gratulera deras lilla dotter som har fyllt år, skulle lämnat julklapp med men den kommer inte innan början av veckan...lite otur :( Kan lova att de kommer bli skitglada för julklappen...hihi. Vågar inte skriva ngt här nu men ska berätta en annan gång.

Dags att sätta fart!


Kommentarer
Postat av: ina

Hejje!= )

Tack för dina ord tidigare i veckan när det var väldigt mycket för mig. Gulle :)



Är allt bra med dig denna lördagkväll? Vad gör ni för kul?:)



Kram

2009-12-19 @ 17:53:56
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Anonym

Full fart på dig också. Det är tur man har en massa energi sparat. Kram

2009-12-19 @ 18:19:22
Postat av: Petra

Ha ha ha...UNDERBAR BILD!!! :-)

2009-12-19 @ 23:35:23
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra