Ringde datasupporten

Ni som känner mig vet ju säkert redan att jag inte är så tekninskt lagd av mig så i kväll blev det att ringa min personliga datasupport ( älsklingen ), för mig har han öppet dygnet runt och inga frågor är dumma. Dock så har han nog insett att det ibland kan va lite svårt att förklara för mig via telefon hur jag ska göra eftersom jag inte fattar så mycket. Så idag gjorde han istället intrång på min dator hemifrån sitt (med mitt tillstånd naturligtvis)

Så jag kunde luta mig tillbaks medans jag såg på hur min dator arbetade och muspekaren rörde sig över hela skärmen, öppnade fönster, stängde fönster, laddade hem drivrutioner osv.... sen va det klart..hihi..perfekt!

Hur jag ska klara av att betala för denna servicen så här innan jul är ju ett bekymmer...hmm...tror nog att vi kan komma överens om ngt ;)

Det var meningen att jag skulle haft en filmkväll nerbäddad i soffan eftersom jag inte kännt mig kry idag, just nu känns det som att klockan börjar bli lite mycket för det *funderar lite på det*

Bilder...fan! Kom på nu att jag skulle lagt upp bilder från första advent...attans, ni får vänta tills i morgon istället.

Nu blir det faktiskt film en stund iaf!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra