Ansiktsrengöring

Att göra en ordentlig ansiktsrengöring är ganska viktigt, och det blir också ett bättre resultat när du sen lägger en make up.

Tänkte rekomendera en ansiktsrengöring nu som jag själv testat och som jag blev väldigt förtjust i. Jag har ju väldigt torr hy så den var perfekt då.

Ecollagen Gel - to milk Anti Ageing cleanser

Antiåldrande rengöring som går från en gelé till en olja till en mjölk. Tar varsamt bort orenheter och hjälper till att släta ut fina linjer. Huden blir len och återfuktad. Använd dagligen. 150  ml.

Den kostar 180 kronor, så den är lite dyrare än vad jag i normala fall skulle lägga på en rengöringscreme men den är helt klart värd pengarna så i mitt badrumskåp är den ett måste nu :)


Ecollagen Gel-to-Milk Anti-Ageing Cleanser

se.oriflame.com:80

I samma serie finns även en Toner som jag kan rekomendera, kostar 160 kronor

Avancerat ansiktsvatten som ger en strålande hudton samt lugnar huden och gör den mjuk och behaglig. Innehåller ett tripeptid-komplex som har en utslätande och avslappnande effekt. Använd varje dag efter rengöring. 200  ml.


Ecollagen Brightening Anti-Ageing Toner

se.oriflame.com:80

Och naturligtvis som avslutning en dagcreme och en nattcreme

Utslätande dagcreme som omedelbart mjukgör huden och ger en synlig reducering av rynkor. Innehåller ett naturligt tripeptid-komplex som sätter igång hudens naturliga kollagenproduktion och på så vis slätar ut rynkorna inifrån. SPF15 förebygger hudens åldrande. Applicera varje morgon över ansikte och hals. 50  ml.

Ecollagen Day Cream SPF 15

se.oriflame.com:80

Intensivt vårdande och utslätande nattcreme med antirynk-egenskaper. Med energipeptid som triggar hudcellernas aktivitet. Kompletterar användningen av Ecollagen Day Cream. Applicera varje kväll över ansikte och hals. 50  ml.

Ecollagen Night Cream

se.oriflame.com:80

Ecollagen Night Cream

Ecollagen Day Cream SPF 15

Ecollagen Brightening Anti-Ageing Toner

Ecollagen Gel-to-Milk Anti-Ageing Cleanser


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra