Dagen som gått...

Eller man kanske skulle skriva dagen som sprungit i väg :)

Först jobb, sen hämta lilleman och sen ännu en dag då jag va duktig :)
Jag har bakat, en god chokladkaka med maräng på :)

På bilden såg den ljuvlig ut och visst var den god men nog ingen jag kommer baka igen.

Dagen har som sagt sprungit i väg och mycket mer har inte hunnits med och morgondagen ser ut att bli likadan. Tyvärr så har jag dubbelbokat mig, skulle på ett Oriflame möte men har även utvecklingsamtal på dagis....så det får bara bli utvecklingsamtal.

har egentligen inte så mycket kul att skriva nu så istället tar jag o nattar lilleman nu så återkommer jag senare.


Kommentarer
Postat av: Heyli

ja den är jättepraktisk den här lilla saken! hoppas verkligen batteritiden håller sig, men kan tänka mig att den blir sämre och sämre med tiden..



ska bli så kul att få grejera´, jag längtar!

2010-04-20 @ 23:25:02
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Jane

Hej hej! Jag har redan fått ett kampanjerbjudande från Buzzador, trodde jag skulle få vänta längre. Hoppas jag blir utvald. :-D

2010-04-21 @ 07:57:04
URL: http://infinity.bblog.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra