Dags för lite förberedelser för kvällen

Har fått i mig lite kaffe och även Petra har vart här och hållt oss lite sällskap, men nu är det dags att starta upp ordentligt.

Fläskfilén ska rensas och läggas i marinad och så ska jag fixa en sallad. Sen hämta släpkärra, hämta lite med bord och stolar til kvällen. Skulle ngn upptäcka att de saknar lite trädgårdsmöbler här i närheten så lovar jag att vi återlämnar de senast på söndag igen ;)

Inser nu att det bara är 7 timmar kvar innan grillen ska vara tänd så jag tror nog att jag inte hinner sitta här mer just nu....

Önskar er alla en riktigt trevlig valborg!


Kommentarer
Postat av: Aurora

Ha det så trevlig . Kram

2010-04-30 @ 18:54:53
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra