Dålig start på tisdagen

Inte nog med att tisdagar är den tråkigaste dagen på hela veckan så startar den inte bra heller.

Blir väckt av att telefonen ringer och ringer, till slut blir jag tvungen att gå upp för att kolla.....jobbet. Det hade nog blivit ngn miss så de hade inte uppfattat att jag skulle va hemma för VAB idag med, ändå sa jag igår att jag ska iaf försöka komma på mötet idag om jag har barnvakt.

Försökte somna om, efter en stund ringer telefonhelvetet igen....återigen jobet. Nu undra de över en annan sak..... De får gärna ringa om det är ngt de undrar över men jag är det inte akut tycker jag inte att man behöver ringa så tidigt på morgonen.

Upptäcker sen att Liam kissat ner sig...i MIN säng!!

Grrrr....jag är trött...jag vill sova!!

Sen väcka Robin, och han är inte heller riktigt kry så han tyckte han skulle va hemma idag men jag tror nog det var mer trötthet. Han gick iaf upp och nu helt plötsligt pös han iväg till skolan.

Själv känner jag ingen ro till att lägga mig igen så det blir kaffe istället och när jag ändå är på mindra bra humör så kan jag ju ta tag i att betala räkningarna med.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra