Doftar gott....

Känner en ljuvlig matlukt från köket nu...jag är hungrig!!!

Om en stund blir det mat och sen får det bli att bädda ner sig i soffan med min härliga filt för det är inte bara ute det är kallt. Blir alltid värre här inne när det blåser ute för det finns nog inte ett fönster här som är tätt :(

Har tänt massa ljus men jag tycker inte det hjälper så mycket just nu så jag funderar på att hämta lite värme från mamma..hehe. Kommer inte på vad det heter det jag tänker hämta..... hehe...nåja, jag får visa er sen iså fall :)

Nu får jag ta på mig mina raggsockar tror jag innan jag förfryser tårna :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra