Dove



Nutrium Moisture är ett genombrott på duschtvålsmarknaden då det är en unik kombination av skonsam rengöring och återfuktare som är identiska med hudens naturliga ämnen. Dove Visible Care innehåller betydligt mer av hudens naturliga återfuktare än vanliga duschtvålar.

Dove Visible Care med Nutrium Moisture kombinerar två av hudens egna fuktighetsbevarande ämnen. Huden blir mjukare och smidigare efter sju dagars användning och efter bara tre veckor är resultatet märkbart med en synligt vackrare hud.


Blev ju utvald av Buzzador för ett tag sedan att vara med i en kampanj och prova denna nya duschcreme från Dove, har nu lämnat min slutrapport och i det hela så är jag väldigt nöjd med den.

Den är väldigt krämig och känns väldigt behaglig att använda, doftar gott gör den med och huden känns skön efter duschen. Men en sak som jag upplevt negativt är förpackningen. Svårt att förklara men den är lite plattare mer över mitten på flaskan och det gör det lite svårare när man ska trycka ut duschcremen tycker jag.

Men jag vill ändå helt klart rekomendera denna duschcreme och jag kommer själv köpa den igen!

Vill också påminna mina läsare att om ni också skulle vilja få chansen att bli utvald till olika kampanjer för att prova nya produkter så tycker jag att ni ska registrera er på Buzzador. Hur lång tid det tar innan man blir utvald att få va med i en kampanj tar olika lång tid, för mig tog det väldigt lång tid men nu verkar det rulla på :)

För att bli en buzzador så kika in här och registrera er!


Kommentarer
Postat av: Petra

Men du...får man inget meddelande när man änmält sej till en kampanj? Jag bara hamnar på kampanj sidan efter jag klickat mej igenom....

2010-04-08 @ 21:31:09
URL: http://metrobloggen.se/hospetra
Postat av: Jane

Du har nu rekryterat mig, hihi. ;)

2010-04-08 @ 21:48:13
URL: http://infinity.bblog.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra