Drogförsäljning

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6949634.ab

De säljer knark – motsvarigheter till amfetamin, marijuana och ecstasy.

Men försäljarna försvarar droghandeln.

– Vi följer lagen, säger Fredrik Finné, inköpschef på Smart bar.

Fredrik Finné viftar bort kritiken om att de går runt lagstiftningen.

– Vi kringgår inte lagen utan vi följer lagen och säljer bara till personer som är över 18 år. Det måste vara upp till var och en att bestämma vad de vill göra. Det finns knivar på Ica men det står inte mordkniv på dem.

Antingen så är Fredrik Finné korkad eller så använder han själv droger så han saknar verklighetsuppfattning!

Att ta upp en sån jämförelse som att det finns knivar på ICA men det står inte mordkniv på den är nog det löjligaste jag hört, tror inte ens ett barn skulle komma på att säga en sån sak!

Undra om han själv har barn?! Skulle han då vilja att hans barn köpte dessa droger?


Kommentarer
Postat av: Annika Nilsson

Hej. Jag vill bara tipsa om att jag har fem aktiva tävlingar i min blogg. Du missar väl inte chansen? Lottar ut både barnkläder, personlig sagobok, säkerhetsbälte för barn i kundvagn m.m. Kom in o kika. Lägger upp fler så fort dessa gått ut (om inte tidigare!)...

2010-04-14 @ 08:37:52
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra