Duktiga jag...

Hemkommen från jobbet, inga barn hemma och vad brukar jag göra då?

Jo, jag brukar passa på att vila eftersom jag alltid är trött och jag älskar att sova..hehe. Men idag har jag vart duktig, istället för att lägga mig så har jag passat på att röja upp lite och även plockat in tvätt :) Nu är det bara disken kvar, och så skulle jag behöva handla lite.

Behöver verkligen städa här i veckan!!

Och Robins rum är bedrövligt så i morgon sätter jag han i arbete och så får det nog bli städning här på onsdag, ska ändå tvätta då om jag minns rätt.

Men nu ska jag njuta av mitt kaffe, kolla lite bloggar och sen tar jag disken!!

Tjingeling!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra