En trist tisdag....

Tisdagar är verkligen trista och inte blir det bättre av att det är grått och trist ute :(

Trött är vad jag är med efter denna arbetsdagen, kollade min mail på jobbet men eftersom jag hade folk omkring mig så hann jag inte läsa så noga men det såg ut som ett mindre kul mail.... :(

Behöver bli ompysslad nu av älsklingen så jag hoppas han kommer snart :)
Jag och lilleman åker med han till han och blir bortsämda med att bli serverade mat.... det gillar vi :)

En dag kvar att jobba och sen 2 dagars ledighet...härligt. Har dock mina aningar om morgondagen som antagligen kommer innehålla en hel del meningskiljaktigheter....bara att bita ihop.

Låter som att det är brottningsmatch på övervåningen, tror det e dags att kolla vad som händer. En ljuslykta som satt på väggen har redan gått sönder här hemma idag....dagens ungdom ;)


Kommentarer
Postat av: "Älsklingen"

Bara så att du vet så skämmer jag mer än gärna bort och pysslar om dig :) Älskar dig över allt annat!

2010-04-06 @ 20:37:28



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra