En underbar dag

Liam kom hit och sen åkte vi till Fredriks barn och hälsade på och lämnade lite påskägg :)

Efter det åkte jag o hjärtat till göteborg där vi tillbringat eftermiddagen. Har bara gått omkring och kikat i affärer, fikat och njutit av det härliga vårvädret. Det var mycket folk på uteserveringarna i Göteborg idag.

Hann precis till mataffären innan de stängde så nu kan vi fixa till lite att käka, men först lite kaffe och så hoppas jag att min huvudvärk försvinner...

Har haft en toppendag....tack älskling!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter helhärligt med en dag på fikens uteservering en dag som idag =)

2010-04-03 @ 20:23:34
URL: http://1ngela.wordpress.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra