Fredag eller lördag?

Ja vad säger man egentligen?

Fredag natt eller lördag?

Eftersom jag inte lagt mig än för att vakna upp till en ny dag så känns det ju som att det är fredag fortfaramde fast egentligen har vi ju gått över på lördagen nu..... Lite konstiga funderingar så här i natten ;)

Har haft en lugn och mysig familjekväll med Robin och Fredrik. God mat och film, det bästa var att vi även fick Robin att hålla oss sällskap för att kolla film och det hör inte till vanligheten :)

Nu börjar sängen ropa och det är dags att försöka få några timmars sömn innan jag är redo att starta en ny dag. Och jag kommer troligtvis sova väldigt gott i natt med precis som jag gjort de senaste nätterna. Även om jag har Fredrik här så har jag fått ha mitt stoooora täcke för mig själv och jag kan snuttra in mi hur mycket jag vill...hehe. Fredrik tröttnade nog på att behöva frysa på nätterna så han har tagit med sig sitt egna täcke hit...hehe...fy vad jag är elak ibland. Men om man sover så är man ju faktiskt inte medveten om vad man gör så därför tar jag inte på mig skulden för om hjärtat blir utan täcke :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra