Fredag

Härliga fredag, kanske inte om man kollar på vädret men jag är ledig och det är ju iaf härligt :)

Vaknade nyss så lite stressad är jag kan man säga eftersom jag ska vara hos frissan om en halvtimme.

Så planerna idag är ett besök hos frissan, hämta Liam, fika med vännen Nine och sen blir det väl att försöka plocka ordning hemma lite och försöka komma på ngt gott att äta i kväll....lika svårt varje gång.

Förslag någon kanske??

Måste kila men kikar in senare igen!

Önskar er alla en underbar fredag!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra