Go´kväll

Fattar inte varför klockan tickar på så fort varje gång man kommit hem från jobbet när man jobbat kväll :)

Och så ska jag börja 7 i morgon...blä :(

Men jag är ändå glad över att jag jobbade ikväll och även i fredags eftersom det ger lite extra i lön då det vart storhelg, sen ska ju vi ha lönehölning med men som vanligt så får man väl vänta flera månader innan det kommer :( Tycker det är dåligt, de vet ju att de nya lönerna ska va klara nu men ändå drar det alltid ut på tiden, kanske de borde börja med förhandlingarna lite tidigare nästa gång.....

Idag har vart en dag men många olika tankar och känslor, dels samtalet i morse (som jag vart glad över, ska ringa i morgon igen eftersom samtalet bröts... ) Sen har jag fått reda på ngt tråkigt idag med så ikväll tänder jag ett ljus här på min blogg för en person som avlidit stillsamt i sitt hem.



Mina varmaste tankar till nära och kära!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra