God Morgon

Morgonkaffet är upphällt och älsklingen har lyckats rätt bra idag med kaffet :)

I vanliga fall så brukar det va väldigt starkt kaffe men idag fick jag nästan som jag vill ha det...hehe. Duktigt!



Ångrar nästan nu att jag bytta bort min kvällstur idag...jag kunde ju haft sovmorgon :( Fast när jag väl vaknat till liv så är jag nog ganska nöjd ändå, men jag är verkligen ingen morgonmänniska. Jag borde jobba natt, fast det kan va jobbigt det med. Särskilt vid 3:30 till 5:30, det är nog de värsta timmarna på hela natten och man känner tröttheten komma och man börjar frysa...

Nu är det dags att vakna till liv här tror jag, mer kaffe behövs!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra