Gott..

Jisses vad gott kaffe jag fick nu på morgonen :)

Anledning: Det var jag som satte på kaffet idag...hehe. När Fredrik sköter den biten så blir det lite starkare kaffe.

Insåg idag att vi kompletterar varandra väldigt bra, eftersom han gör många fel och jag är felfri så blir det ju ganska bra ändå. Men kärleken är ju blind också som man brukar säga ;)

En retsam Petra som vaknat idag verkar det som.... självklart är ingen felfri men jag kan ju få låtsas iaf ;)

Sista arbetsdagen denna veckan...härligt!

Verkar ju som att det ska bli sämre väder i morgon vilket inte skulle förvåna mig eftersom vi hade tänkt åka till Skållared Marten. Får väl se i morgon hur det blir...

Nu behöver jag påfyllning på mitt kaffe....ska köra lite med älsklingen tror jag ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra