Inte som planerat...

Eftersom jag är den tröttaste i familjen så var planen idag att Fredrik skulle gå upp lite tidigare med Liam och fixa kaffe och lite frukost så kunde jag ligga kvar lite längre. Men så blev det inte, jag vaknade för en stund sedan och kände mig ganska pigg, solen som sken in i sovrummet var nog orsaken till det :) De andra sov så gott så det blev jag som smet upp lite tidigare istället, men bara en kort stund efter kom de andra med så nu sotter vi här allihopa :) Jag och Liam med varsin dator och Fredrik kollar nyheter :)

Nu är det dags för lite kaffe och så funderar jag på att ringa min vän Petra, saknar ibland våra morgonsamtal...hehe. Hon är ju alltid vaken så tidigt så därför har det hänt att vi pratat bort en stund på morgonen. Ska kika in på hennes blogg nu för att se om hon e vaken....


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tanken var att ta hand om dig i morse men tyvärr var jag lite trött :) Älskar dig mer än allt.

2010-04-24 @ 19:15:14



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra