Ledig dag


Det är verkligen lyx att vara ledig en dag mitt i veckan, och särskilt när man har lilleman hemma med :)

Ingenting inplanerat idag mer än att jag alldeles strax ska försöka få lite gjort här hemma. Mamma har vart på besök en stund med och så lånade hon med sig lite mjöl hem, hon ville ha ngt att göra så hon skulle baka lite bröd till mig idag :) Mumsigt med nybakat :)

Har fixat det sista med Oriflamebeställningen idag med så nu är det klart och det är bara att vänta på att alla produkter kommer hem så har jag lite att göra sen :)

Skulle ju visa er den eyeliner jag beställt och det är den här


Precis ögonpenna med speciellt utformad applikator för ett jämnt resultat. Kladdfri formula som ger ett bestående resultat. 1.6  g.

Kladdfri ska den verkligen vara enligt min arbetskompis som har testat den några veckor nu och är supernöjd, ska bli kul att prova den själv.


Oriflame Beauty Hollywood Eye Liner

Oriflame Beauty Hollywood Eye Liner

se.oriflame.com:80


Kommentarer
Postat av: simone

Åh, vad skönt :) Fast jag har testat haha slutar alltid med att jag jobbar ändå :P

2010-04-13 @ 13:50:24
URL: http://fattybom.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra